Saturday, July 12, 2008

what is frenship to u? wad a joke. when many ppl are asked, they dun define it. i can't define it oso. unfortunately. but i noe the basis of a proper frenship is the communication of feelings. and this isn't present in many people nowadays. why dowan to communicate feelings? it's a joke that when many ppl aren't doing so, they still call others their good frens. if they call themselves frens still ok. calling these people ur good frens? u're blinding urself. open up ur eyes kids. look at what is happening. acquaintance or fren? hi.

讲真的,我不喜欢做君子。所谓“君子一言,驷马难追”。讲一句错话就完蛋了。哈哈。有时候人们说的话是可能是一时的气话,冲动等等。但是当然有些人令我很伤心。他们每次看到性,听到性,讲到性,而且自己想去做那个那个,他们觉得自己很有权柄。无聊,你会说脏话就是你很成熟阿?是哦。很多现代的小朋友的父母很像没有好好教育孩子,他们一开口没事做一定要讲脏话或有恶意要侮辱别人的话。令我很失望。为什么要这样?

有其他的人还好一点,比较容易谈得来,但是他们的缺点就是没有注意别人。他们可能会较了解一些人的心理,但是很可惜没有为比较不俗的人们着想。世界是残酷的。有时小小的错误选择,别人就会当你是一堆垃圾。对阿,我也认为一些人是垃圾,因为他们的思想行为举止令我很恶心。我每次怀疑他们的父母有没有教过他们。养不教,父之过。呵呵。

哎。为什么这个世界要那么残酷呢?其实阿,我在此也不敢打太多东西,恐怕给每个人知道我的一些极端的想法。给你们一些阴险的恶者知道的话,我看我一定会粉身碎骨。但是我要提醒大家,当心周围的人。我们说:君子之交淡如水。你去想想看这句话到底对不对。睁开眼睛看看世界!做个聪明的人!

anyway with regards to those people going for clt course. USE UR BRAINS. tink of wad u wan to do 1st. dun go there and then decide to become a dog. if u're going to take ur rank and leave, i respect this decision. but if u're going there to get cadet captain, u make sure u dun b a dog of muds and the smart organisation. u are a hci kid. as far as possible go and make a change and challenge something. u noe y it is a smart organisation? i tink u noe. cant sae too much oso wad. later i 伤坏你的玻璃心。well. it's the truth. i really tink as a discerning and critical thinking person u shld hav become after ur years in hci, go there and make a change. tink about it. do we get extra cca points by getting awards in courses, or wadeva? smart organisation isnt it. even npcc and st john participate in many more comp, we never even get much going shooting comp. smart organisation.

No comments: