Tuesday, July 29, 2008

lao die u look quite down with ur big sad eyes and ur big fat frown. the world doesn't have to be so grey. yeah. the world doesn't have to be so grey. sometimes it's time. should not see the world as an oppressive place, then it will b a nicer place.

试想想,如果你跟你自己讲,其实这个王八蛋是个好人,每天念这个句子,你就会自然会被自己洗脑,开始觉得那个人真的不是王八蛋。可是对我来说,我是病入膏肓的怪人。我对你们一些小朋友的印象已经定了,根深蒂固,要改也难。我当然希望自己可以“改邪归正”,可是太难了。为什么这样呢?哈哈。那应该是与你们的行为举止,态度想法等等方面有关。只要我极力不能接受一些部分,那么在我眼里,你就完了。

其实在此我要承认,我其实是个蛮幸运的小朋友。我不是说像个很正常的人,如果你有跟我有足够的相处,你会发现我的思想与很多人不同,但是很幸运,我能信任的人不是说很少。反过来说,我很同情那些很多朋友但没有可以信任的朋友的人。他们很容易就可以找人陪伴他们玩耍,但是可能要干正经的事情,或分享心事,他们无法做到,因为他们之间没有那个。。。感觉?信任感?

you will never be happy if u live ur life without trust and in dangling by telling ppl whom u dun trust confidential stuff. dat's why i always sae 睁开你的眼睛看看周围的人, in case u get cheated of ur feelings. 欺骗感情是个很大的罪恶,而且这也是个很容易做的事情。小心。beware of such ppl out to cheat. or s2pid until they duno that they're cheating on u. the key to good frens is by good communication, by establishing a healthy communication with the other person, i believe u shld b good frens. but if there's very superficial talking between u two, might as well not call urself even frens.

No comments: