Saturday, July 05, 2008

哈哈。有几个小朋友已经跟我讲请别用华语在这儿谈谈“时事”。随便吧,可能我可以一半一半。现在人家要我们精通双语,但是当然因为我讲的华语和英语不是最流畅标准的,所以写字打字时搞出来的都病句连篇。

真是令我伤脑筋。为什么那一小撮人的怪思想一定要影响大家的主意、决定?他们可说是很幸运。明明他们是无聊透顶,但是他们被人家视为厉害有权威的大哥。哈哈。

the above is true for many cases in the beloved environment i am in. i have been describing the dog and master theory for tens of thousands of years and i dun understand why so many ppl still cant see it. c'mon babies. y u wan to succumb to a useless master? succumb to urself is better to bow down to a useless and cowardly boss or a leader who has a weird mind. i mean this type of ppl better off in ispark. juz that maybe sometimes ppl like to act stupid, or are really stupid, and they dun get into ispark. fun bun. personally i would wish to cut off their cock, but i cant. sad eh?

这种没用的人,有了权利,最少还是要为老爹这种大便着想对吗?你看,我是一个大便,我最大的贡献应该是用我去做肥料。我当了肥料,帮忙“养育”那些植物,给我这个大便和我周围那些大便一点奖赏吗。不要这么吝啬啦,我们干了,至少在我们那里小个便,顺便帮那些植物浇水。哈哈。一举两得哦!

No comments: