Sunday, July 20, 2008

if i had power i would be ruthless. i would be a useless person. i will do a suharto. makan the cash, split it among my frens, and let the useless ppl die. but then i will help the poor ppl. the useless should die. those with the wrong head shld die. so dat means i shld die oso. fun.

我就是想不通为什么一些英俊性感的小朋友不会发觉他们的想法真的与别人不同,但是却不想去改变这种思想。明明知道自己周围的人跟你的关系不是很好,而且你也喜欢看贬别人,不为别人着想,到了这种地步你也不想改变自己的心态。咳。我看你应该是完蛋了,我的老兄。你只是很幸运,没有人感跟你找麻烦,因为他们这样做你就会用权力压扁他们。一天我比你还大,你给我小心。看到你我会做个伪善者,请你喝一杯茶或咖啡,顺便挖苦你。希望那时你会不爽,向我骂一骂,然后我可以把这个精彩的断片录下来,送给你的上司,给他知道你的真面目。

No comments: