Monday, October 20, 2008

恶心。这种看丙。真是无耻。我这生命上从来也没有看过这么无耻的小朋友。原来,最近我的好朋友,你终于决定露出你的老鼠尾巴。对。老鼠。不是狐狸。因为狐狸做东西时,虽然卑鄙下贱,他们光明正大,不是在那里慢慢转圈圈。有时候,你要学会从洞里站出来,不要以为你的老鼠洞可以保护你一辈子,因为我总有一天会叫我的蚂蚁朋友把你的老鼠洞搞破坏。呵呵。如果你觉得你有所领悟,现在改过自新,还有机会拯救自己,避免你自己堕落成一堆大便,或者说一粒大便。但是如果你觉得你是世界上最有权利的小朋友,那你就继续这样做,我都不能阻止你,因为我在前没有什么权利。哈哈。

if you are good, u cant deny it. people can say bad things, but then u can just ignore because there are those who know u are really good, rather than those fake good one. however if u are bad, and you go and think you are good, then there is a problem with you. find out where to change your mindset now. rather than u wait until u start getting a job and then change. by then it may be too late. to apologise. to your ownself. and especially if now you have a job, and people all see you as bad and you know u are bad urself, do something to change. don't change, then u just end up as what u are now. a bad person. heheheeheh

No comments: