Tuesday, August 26, 2008

wa peng you. let me ask u. are u changing for the better or for the worse? 对阿,我承认,这里有言行自由,但是你认为你的选择正确吗?突然间变成那么奇怪,宪法古怪,言行举止变那么多,真是令老爹担心。虽然你家的事与我无关,但是我看到你这种变化我也担忧。

suddenly, try to become very sexy, very man, imposing ur power on others. u tink liddat very power meh? make u a better person meh? 还是你现在在准备改变成吃马铃薯的人?如果此句是对的话,请你不要再令周围的人担忧。让老爹送个机票给你,去哪里都好,不管伊朗,伊拉克,美洲,南美,算我送你过去。。。个览哦,我几时开始送人几千块的东西。但是我认为,大家要当心,而且,帮忙劝劝周围的朋友,不要让他们掉进不务正业的陷阱,恶域。not that i want to sae, i feel very perturbed by some ppl they lose themselves in the music the moment they own it. or shld i sae nowadays more applicable is they lose themselves in the dance nonsense songs the moment they can hear it and then never regain their control. can regain control good. but cannot, then well. it is disturbing to me, even though their business not for me to care.

No comments: