Thursday, August 21, 2008

大家,我们应该学会包容。如果我们不会包容,社会就会像一粒大便。从小,我就跟比我笨的马来人长大。我跟他们学会怎样踢球。虽然他们不是什么聪明的,我没有埋怨他们,讲他们笨,没有用等等,因为他们有他们的长处。但是一些人,很像是没有与较笨的人交流沟通过,终日觉得自己最聪明,最厉害,已经达到最高境界,不会包容比较笨,或者说没有用的人。这种态度真是令人失望。就因你是其中一个最厉害的人,不代表你就是最有权利的对吗?有时候你们应该去想想,虽然你很聪明,能做很多伟大的事情,可以引人注目,但是你是否有准备一个可以多多学习的心理吗?

as an elite, it is up to u whether u wan to understand or interact wif the s2pid ppl. but y u cant even accept these ppl in the society? i feel extremely irritated wif such tings. e.g. some kids tink they come hc then tink they big liao, no nid to giv their yalam neighbour a dam. wad nonsense. can't tolerate them cos they brown colour or they s2pid? so disapppointing. also another one. worse. elitism of the elitism. in good sch lioa, but only tok to those who are smarter, and dun bother about ppl hu are more s2pid and tink they are useless. erps. how far can u go my fren? okla, since u are liddat, den let me tell u la, u best, u power, u smart, u pro. alot of ppl chiong u eh cos u look very nice. but unfortunately, 老爹我如今看穿你的那个恶心的心怀,发现你其实是那么缺乏包容之心的小朋友。如果你连自己的比较笨的朋友都不能接受,我在想,以后你出去做工,你会有什么下场?哈哈。恐怕一天你坐上高职位,接受不了笨的同事。。。海水不能抖量,人不可貌相,但是我说,出到了别的地方,你真正的性格就会渐渐的显露出来。哈哈哈。让老爹看到了你的真面目,我真是心满意足。为什么,你不要早些显露你的 style? 那么老爹就不须要等半年才彻底的认识你。

anw those hc idiots watching ladies closely, watch out. ur eyes are enjoying fully, but i tink once u find out wad is happening, i hope the situation not too late. haha. so sad.

No comments: