Saturday, August 09, 2008

虚伪。我们活在的社会里不缺乏虚伪的小朋友。有时我不明白为什么那么多人喜欢在别人的面前做一个“好人”,可是你自己的这样做的目的是为了给人家以为你是一个认真能干的人。奇怪,你连自己的朋友面前也不要做你自己,在你的家人面前我在想你是什么样的人。比如有一个小朋友,我已经跟每个人讲他是一个无聊透顶,但是他每次有事要人救命时,就来捧着我的睾丸。哈哈。如果你只来捧我的睾丸,不要紧,可是你每个人的睾丸,老师学生朋友都不放过,在每个人面前都是那虚伪的样子。你这种行为要人怎样相信你??过着这样虚伪的生活对你自己有益吗?你临死前对得起自己的良心吗?可能我要在你的死之前播个记录片,给你看看你每个虚伪的行为举止。到时,你不要说我没有提过这个“话题”。呵呵呵。

bluntness is also another thing ppl muz face. i cannot take bluntness, so i believe it shld b moderated. but unfortunately some idiots cant b bothered to phrase their bluntness properly, and it becomes a habit. i sometimes purposely become extra blunt. but that's to wake ppl up. some ppl prefer to blunt so that they can let ppl feel unhappy, and when they c ppl unhappy they feel shiok. nothing to do eh boys? waste ur time tinking how to make ppl unhappy to feel happy after seeing that. yeah this can open up many discussions. but i lazy to continue.

No comments: